بی تفاوت عبور نکن...


▂▃▄▅▆▇█▓▒░ یه دخمل دوست داشتنی░▒▓█▇▆▅▄▃▂

هر چی دوســـــــــــــــــــــــت داریه

تاآسمان خیال تو چقد راه است؟

دو بال برایم کافیست؟

میخواهم به هوای تو

در هوای تو اوج بگیرم

 

***

 


 

خیلی که دلتنگ میشوم به آسمان نگاه میکنم

دلم قرص میشود که تو زیر همین سقفی

 

***

 

خدایا از تو دلگیرم...

گفته بودی حق انتخاب داری

پس چرا انتخابم در کنار دیگریست؟

 

***

 

خوابیدن میان دستان تو

بیدار شدن روبه روی چشمان تو

دیدن لبخند هر روزه ی تو

گرفتن دستان گرم تو

سر بر روی بازوی تو نهادن

سرت را به سینه فشردن

راه رفتن بازوبه بازو کنار نگاه تو

این است آرزوی من

رویای همه ی شب های من...

 

***


 

***

 

تو چه میفهمی از روزگارم...

از دلتنگی هام...

گاهی به خدا التماس میکنم

خوابت رو ببینم میفهمی؟!!

فقط خوابت را

 

***

 

دلایل زنده بودنم را مرور میکنم هرروز!

هرروز تعدادشان کم میشود!

آخرین باری که شمردمشان تنهایک دلیل برایم مانده بود..!

آن هم دیدن دوباره تو بود!

 

***

 

بازهم خیال دوباره تو مرا برداشت

کجا برد

نمیدانم!


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 18 دی 1391برچسب:,ساعت 14:5 توسط ava jooniiii| |


Power By: LoxBlog.Com